Bismillah

"hanya hati yang terbuka dapat menerima ketulusan, hanya tangan yang terbaik dapat menerima kebaikan dan pahala yang terbaik dapat merasai kenikmatan"


Thursday, July 1

saya di TAQ?


apa yang anda buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?
-mungkin rasa sangat terguris dan sukar untuk rapat dengan dia seperti dahulu

6 orang di hati anda
mak, ayah, adik beradik, saudara-mara, sahabat handal serta saudara seakidah sekalian..
(ini yang overall punye)

anda rasa anda comel
-haha..soalan ni nak wat aku gelak jep...huh, bebudak kecik jep comey...

single or taken?
-ohho....ntohla..

blog yang saya suka?
-blog islamic yang memberikan info, blog rekaan cerita yang ade pengolahan ayat yang best cam novel... blog yang menceritakan pengalaman....blog yang sempoi dan tak skema sangat..

adakah bilik anda kemas setiap hari?
-insyaAllah, saya tak boleh duduk dlam keadaan yang bersepah

lagu terakhir yang anda dengar
-lagu nasyid tapi tak ngat tajuk ape sebab tak fokus..haha

last text message
-received : "wassalam beb, aku dah fotostatkan transkrip ko"
-sent : "thanks beb"

last phone call
-missed : rusni
-received: my mother
-dialed: lili jun pyo

list 5 kaler feveret anda
-orange, biru muda...hijau muda, purple n kaler2 yang striking...

bila kali terakhir YM?
-baru kejap.. dengan 3 orang sahabat perjuangan anis, kak ahda n ida..

game yang anda paling suka?
-game yang cari2 harta karun dan memerlukan ketajaman otak untu berfikir...
game yang sempoi2 cam SUPERCOW n ZUMA pun aku tibai je

adakah anda peminat MCR
-tak langsung..haha

anda rasa tag ni best?
-ntah lah...mungkin ya dan mungkin tidak

tagged lagi 10 orang
-sape ek? korang rela tak ditaq?



No comments:

Post a Comment