Bismillah

"hanya hati yang terbuka dapat menerima ketulusan, hanya tangan yang terbaik dapat menerima kebaikan dan pahala yang terbaik dapat merasai kenikmatan"


Tuesday, March 6

fobia~

sem lepas yang mencabar dahpun berlalu dengan result mats method n english for academic writing yang memang mendropkan pointer aku....ok, dah lepas, so Alhamdulillah, at least aku dah cuba yang terbaik.....dan untuk accounting, satu pengorbanan yang membuatkan aku rasa puas hati n lega..syukur, Alhamdulillah...

dan untuk sem ni, ALGEBRA pulak menanti aku..sumpah aku fobia lah dengan subject ni? eh silap, aku rasa bukan subject tapi the lecturer....bagi aku the most killer lecturer for this moment..haih, macam mane ye nak hilangkan rasa fobia ni? sem ni aku dah tak nak drop any subject..cukuplah sekali yang mengajar aku erti sebuah kegagalan..yela, manusia tak selalu nya perlu berada di atas, sesekali berada di bawah banyak hikmahnya...itu tandanya ALLAH sayang dan tak nak kita lupa diri kan=) insyaALLAH...

persoalannya, berbaloikah aku drop algebra dulu dengan rm300? dan takkan aku jadikan pengorbanan duit itu sia2 dengan pass algebra with flying colours.....tapi mampukah? kalau yakin tanpa usaha ibarat ilmu tanpa amal, definitely uselesss~~

always push my limit till the end and usaha selagi mana mampu....

aku sering ungkanpkan kalimah ini kepada mereka2 yang down dalam pelajaran but at this moment, i should tell it and ponder it to myself~go go wan....haih, fobia lah.....sngat~tak tahu kenapa~sabar wan..sabar....

okayh just mengharapkan apa yang terbaik untuk aku sem ni pulak, untuk sem2 depan malas nak pikir lagi..serabut....

may Allah always eases me and be with me~

sejarah kegagalanku masih belum berakhir, suatu masa akan kutebus kegagalan ini~

please pray for me ~

No comments:

Post a Comment