Bismillah

"hanya hati yang terbuka dapat menerima ketulusan, hanya tangan yang terbaik dapat menerima kebaikan dan pahala yang terbaik dapat merasai kenikmatan"


Monday, October 4

menanti waktu



alhamdulillah...syukur...

hurm..just sedikit update cerita dari aku....
dalam masa terdekat ni aku akan pergi somewhere yang memang dah lama aku nak pergi....
setakat ni dalam perancangan lagi...ya, kita hanya boleh merancan tapi pada masa yang sama Allah juga merancang bukan..dan sesungguhnya perancangan Allah itu lah yang terbaik....dan, boleh jadi kita ni suka akan sesuatu bende tp bende tu tak baik untuk kita dan begitulah sebaliknya....

jadi, aku hanya berdoa agar perancangan aku ini diredhoi Allah dan semoga aku mendapat manfaat darinya....

insyaAllah...

tak sabar rasenye nak tunggu...korang mesti wonder kan ke mana aku nak pergi? ngan sape? bile? ahahh....mungkin belum tiba masanya aku bagitau..ceh, macam suspen jep...aha...tp yang penting tempat tu tempat baik insyaAllah......dan aku pun akan pergi ngan kawan aku jugak~hohoho.....

No comments:

Post a Comment