Bismillah

"hanya hati yang terbuka dapat menerima ketulusan, hanya tangan yang terbaik dapat menerima kebaikan dan pahala yang terbaik dapat merasai kenikmatan"


Monday, September 20

ketiadaan mood sangat sangat sangat~

assalamualaikum...

hari ini dan di sini, dunia sekali lagi menyaksikan aku bakal menyambung hidup aku kembali dengan routine2 harian seperti dulu....

class, assignment, tutorial, group discussion, presentation, quiz, exam.....

huahuaaaa......tp sekembalinya aku dari cuti ni adalah dalam keadaan yang sangat2 ketiadaan mood...ke mana hilangnya mood aku tu? korang curi ea? cepat bagi balik....haha

tadi dalam kelas ungs n calculus, punyelah aku rase bosan tahap cipan...huh, teruk2...sapalah ni kan....mungkin sebab aku letih kot...yela kul 4 pagi bas aku sampai kt terminal....pastu kak mah, kakak sepupu amek aku n den aku balik umah amek kete...kul 5 lebey aku sampai u...haha....pakgad pun tahan..eh silap, pagi tadi makgad la...then, aku cakap student baru sampai dari kelantan..konon2la drive jauh...haha....padahal naik bas...takpela berangan sat sekali sekala....

n den aku dah tak boleh lelapkan mata+lapar yang teramat tapi takde makanan...so aku berlapar jela...kul 8.30 aku menapak kaki ke kelas dengan perut kosong....haha...kalau kire2 dalam bas tu aku tak ley tido pun...kul 1 lebey baru terlelap sekejap....

kirenye ketiadaan mood hari ni adalah disebabkan oleh TAK CUKUP TIDO+PENAT+LAPAR...~

so, kesimpulannya...aku memang kena cari balik mood yang hilang itu...haha

satgi nak gi jalan2 cari barang2 seket, stok makanan seket.....mintak2 lah esok aku bangun dengan semangat dan mood baru....setelah lama cuti....

insyaAllah....

~semoga Allah merahmati diriku dan dirimu jua~

1 comment: